Skal du tiltrække eller afvikle en konference?
Vidste du, at der er masser af muligheder for sparring, råd og vejledning, når du skal tiltrække eller afholde en konference på AU? Her kan du læse om tilbuddene fra AU Events og Kommunikationsstøtte.
Hvad gør du, når du gerne vil tiltrække en stor internationale konference til AU? Hvordan lægger du et budget, hvordan markedsfører du din konference, og hvor skal gæsterne bo?
Tiltrækning, planlægning og afholdelse af en konference eller et andet større arrangement kan være en stor mundfuld, men heldigvis er der god hjælp at hente, når du er ansat på AU.
Hos AU Events og Kommunikationsstøtte kan du nemlig få rådgivning og sparring om dit arrangement, uanset om du planlægger et stormøde, en konference eller en anden type af event. Bl.a. kan du få råd og vejledning om ting som budget, projektplanlægning, hotelbookninger og forplejning, ligesom du kan låne en række forskellige materialer, du kan få brug for til dit arrangement. På samme måde kan du få vejledning om bæredygtige tiltag ved konferencer og om, hvordan du kan understøtte mere interaktion og nye netværk blandt deltagerne.
”For de fleste på AU er det at planlægge en konference eller et større event ikke hverdagskost. For at sikre, at den enkelte ikke skal starte planlægningen fra nul, har vi opbygget en række redskaber på baggrund af de ønsker og behov, vi oplever, der er. Vi vil derfor gerne slå et slag for, at I bruger vores tilbud og rådgivning i Events og Kommunikationsstøtte - så ræk endeligt ud til os,” siger Trine Graae Lundorf, der er chef for Events og Kommunikationsstøtte.
Læs mere om de mange tilbud fra AU Events og Kommunikationsstøtte
AU Events og Kommunikationsstøtte arbejder bl.a. andet sammen med VisitAarhus, hvor du også kan hente gratis inspiration til f.eks. venues, spisesteder, overnatning og transport i de syv øst- og midtjyske kommuner i Aarhusregionen. VisitAarhus hjælper også med budmateriale, når du skal byde på eller tiltrække en konference.