Ny organisering af AU Viborg-projektet

AU Viborg-projektet og udviklingen af de nye uddannelser er gået ind i en ny fase, hvilket har krævet en ny organisering af projektet. Her får du det nye organisationsdiagram for projektet, der giver dig overblikket over projektets forskellige grupper og de kontaktpersoner, du kan tage fat i, hvis du har spørgsmål.

I forbindelse med en ny organisering af AU Viborg-projektet har fakultetssekretariatet ansat Jesper Bredmose Simonsen, der overtager opgaven som projektleder for AU Viborg fra Casper Hansen Borchmann. Jespers opgave bliver at sikre den fortsatte fremdrift, udvikling og koordinering af projektet.

Har du spørgsmål til AU Viborg, kan du kontakte Jesper på jesper.bredmose@au.dk eller tlf. 93 50 90 06.

Derudover er Mathilde Andersen blevet ansat i fakultetssekretariatet, hvor hun skal understøtte både arbejdet med at udvikle de tre nye uddannelser i AU Viborg og rekrutteringsindsatsen i forhold til nye potentielle studerende.

Mathilde kan kontaktes på m.andersen@au.dk eller tlf. 42662471.

Find det nye organisationsdiagram og kontaktpersoner her >>