Se billederne: Tak for en festlig Summer Hangout

Mere end 900 Tech'ere var mødt op til årets udgave af Tech Summer Hangout, der endnu engang bød på både faglig inspiration og hyggeligt samvær med kolleger fra hele fakultetet.

Foto: Frank Rosgaard

Det var en glad dekan, der fredag den 18. august kunne byde velkommen til årets udgave af Tech Summer Hangout i de smukke omgivelser ved Navitas. Mere end 900 medarbejdere fra fakultetets forskellige lokationer havde taget turen til havnefronten i Aarhus C for at nyde en hyggelig dag i godt selskab med kolleger fra nær og fjern.

”Det blev en sand festdag med solskin, og som dekan er det en stor fornøjelse at se så mange kolleger nyde hinandens selskab på tværs af fakultetet. Tak til alle der deltog – og som var med til at gøre dagen til en succes,” lød det fra dekan Eskild Holm Nielsen på LinkedIn.

Dagen begyndte med inspirerende postersessions fra en række af fakultetets ph.d.-studerende. Derefter trak folk om på festpladsen for at få noget at spise, høre musik, hygge med kollegerne eller udfordre dem i krævende discipliner som kongespil, stigegolf eller bordfodbold.

Tak til alle, der var med til at gøre dagen til en succes – vi glæder os til næste år.

Galleri

Eskild Holm Nielsen på LinkedIn