Tech styrker indsatsen på talent- og karriereudvikling med en ny prodekan

Tech er i en rivende udvikling med stor efterspørgsel efter fakultets fagligheder og forskningsområder. Det kræver en målrettet og fokuseret indsats at lede udviklingen på vores indsatser for talent- og karriereudvikling, og derfor udvides dekanatet med en ny prodekan med ansvar for talent- og karriereudvikling.

”Dygtige medarbejdere er vores vigtigste ressource, og derfor står rekruttering, diversitet og fastholdelse helt naturligt højt på dagsordenen på Tech”, siger Eskild Holm Nielsen, dekan på Tech. Han fortsætter:

”Samtidig er vi et internationalt fakultet, der i høj grad er vendt udad mod resten af verden – en position, vi hele tiden skal sørge for at cementere med nye meningsfulde samarbejder. Jeg ser frem til at byde velkommen til en ny prodekan, der kan dedikere sine samlede ledelseskræfter til de vigtige opgaver inden for talent- og karriereudvikling.”

Prodekan Brian Vinter vil fremover som prodekan for forskning kunne fokusere indsatsen på den strategiske ledelse og dagsordensættelse af vores til stadighed øgede styrkeområder inden for forskning.

Det er planen, at den nye prodekan starter 1. juli 2024.